Od ponad dwudziestu lat działalności pomagamy menedżerom podejmować decyzje rynkowe. Wielokrotnie przekonaliśmy się, że wyniki badań przyczyniły się do sukcesów ekonomicznych przedsiębiorstw lub redukowały ryzyko podjęcia nietrafnych decyzji. Oferujemy pełny zakres badań rynkowych.
Badania produktów i marek
Przetestowaliśmy setki, a może tysiące produktów. Jedne z powodzeniem wprowadzono na rynek, w przypadku innych wycofano się z planów produkcji, a bardzo wiele zmodyfikowano. Badamy produkty, wizerunki ich marek, pozycjonowanie, potencjał rynkowy. Testujemy smaki, zapachy, opakowania, funkcjonalności.
Badania cen
Stosujemy kilka technik badania cen, w tym PSM (Price Sensitivity Meter), BPTO (Brand-Price Trade-Off), conjoint. Badania cen pozwalają wyznaczyć przedziały cenowe akceptowalne dla konsumentów, a zarazem generujące pożądany poziom popytu.
Badania klientów
Badamy zadowolenie klientów, ich oczekiwania i opinie, lojalność i przywiązanie do marki. Badamy postawy i zachowania klientów. Zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Wykonujemy analizy segmentacyjne.
Badania pracowników
Prowadzimy badania zadowolenia pracowników, ich postaw wobec pracodawcy, ocen środowiska pracy i poziomu komunikacji w organizacji.
Badania reklamy
Pomagamy przygotowywać kampanie reklamowe, od kreowania pomysłów po testowanie projektów reklam i już gotowych materiałów reklamowych. Wieloletnie doświadczenie i współpraca a agencjami reklamowymi zaowocowała wypracowaniem skutecznych metod badania przekazów reklamowych.
Badania dystrybucji
Sukces rynkowy to nie tylko dobry produkt dobrze wypromowany. Musi on być jeszcze łatwo dostępny dla klienta. Prowadzimy badania jakości i skuteczności kanałów dystrybucji, badania dystrybutorów, obsługi klientów w kanałach dystrybucji.